Det är enkelt att bli kund hos oss.

Fyll i dina uppgifter, så kontaktar vi dig!

 


Så här går det till.

  • 1

    Vi presenterar oss själva, vår idé och varför vi gör det vi gör. På 30 minuter går vi snabbt igenom det allra viktigaste med våra tjänster.

  • 2

    Bästa sättet att se fördelarna med Inyett är att göra en analys utav er betalhistorik bakåt i tiden.

  • 3

    Vi går igenom felbetalningar, leverantörers status och intressant statistik som hjälper er organisation att arbeta med leverantörer och uppföljning.

  • 4

    Ni beslutar om att gå vidare med Inyett.

  • 5

    Vi tar kontakt med er IT-avdelning om vilken lösning som passar bäst för er. Ingen integration eller komplicerad installation behövs och ni kan snabbt vara igång.

  • 6

    Vi håller en utbildning och introduktion för era kommande användare.

  • 7

    Välkommen! Gör en första sökning på en leverantör via Inyett, få indikationer direkt till inkorgen vid eventuella felbetalningar och arbeta med statistik och leverantörstrohet bakåt i tiden.

  • 8

    Delta i ett av våra många kostnadsfria webinar med fokus på säkra affärer och internkontroll. Kontakta vår kundtjänst för hjälp och råd, boka en utbildning för nytillkomna användare och mycket mer.