Hur kan vi hjälpa dig?

Behöver du svar snabbt? Skriv till oss!

 

Ring: 042 21 00 07 Måndag-fredag, 9-12 & 13-16

Chatt: Öppna chatten nere till höger. Måndag-fredag, 9-12 & 13-16

Postadress huvudkontor:
INYETT AB
Drottninggatan 20-22
252 21 Helsingborg
Sweden

Helsingborg, Sverige
Huvudkontor

Drottninggatan 20-22
252 21 Helsingborg

Stockholm, Sverige
Kontor

Solna Business Park
Svetsarvägen 15 2tr
171 41 Solna

Oslo, Norge
Kontor

Filipstad Brygge 1
0252 Oslo

Vi på Customer service

Välkommen att kontakta oss

 

Catherine Borgkvist Catherine Borgkvist Head of Customer Service

042 610 50 10 catherine.borgkvist@inyett.se
Mariola Malecka Mariola Malecka Customer Service

042 610 50 13 mariola.malecka@inyett.se
Kristina Thim Kristina Thim Customer Service

042 610 50 11 kristina.thim@inyett.se
Zozo Noun Zozo Noun First line technical support

042 610 50 23 zozo.noun@inyett.se
Webinar

UTBILDNING (På plats)

Pris: 7.990:-

Boka en egen utbildning med oss på plats! Vi tittar på er kunddata, anpassar utbildningen efter era behov och önskemål, och svarar på era frågor.

Läs mer och boka!
Webinar

UTBILDNING (Web)

Pris: 1.995:-

Boka en egen utbildning direkt över webben. Vi tittar på er kunddata, anpassar utbildningen efter era behov och önskemål, och svarar på era frågor.

Läs mer och boka!
Webinar

INYETT ADMINISTRATÖR

Varje fredag, 10.00 - 10.30

Att vara administratör ger dig fler möjligheter än andra användare, men också en del ansvar som det är viktigt att du har koll på.

Läs mer och anmäl

Våra kunder kallar det
"SuperService"

För oss är det en självklarhet.

 

Vi är kompetenta

Vi läser på, undersöker och utvecklar oss ständigt i sakfrågor. Genom att samarbeta och dela information med varandra blir vi hela tiden bättre.

Vi är tillgängliga

Vi ska alltid finnas så tillgängliga som möjligt för våra kunder. Skicka e-post, chatta eller ring oss varje vardag så hjälper vi dig.

Vi är snabba

Vi ska vara snabbare än vad som förväntas, och överträffa våra kunder när det kommer till att snabbt finnas till hands och hjälpa till.

Vi är lyhörda

Vi lyssnar alltid på våra kunder, och är lyhörda för önskemål och förändringar i vår tjänst och vårt bemötande.

Vi är diskreta

För våra kunders trygghet, håller vi alltid en hög säkerhetsnivå, och säkerställer att rätt person får rätt information.

Vi är glada

Vi på kundtjänst är ett sammansvetsat team som alltid har nära till skratt. Det hjälper oss att alltid möta våra kunder med ett leende på läpparna.