Choose language

Inyett Insights

Full kontroll över affärsrelationer och register

Undvik risker, misstag och fel i ditt kund- eller leverantörsregister, uppdatera register med korrekt företagsinformation och följ insikter utifrån hur betalningar genomförs. Arbeta med kategorisering, spend och leverantörstrohet... och mycket mer!

Dashboard och översikt i Inyett Insights
overgripande

Inyett Insights

Kontrollera kund- & leverantörsregister

Inyett Insights hjälper funktioner inom inköp, upphandling och ekonomi att få kontroll, insikter och trygghet förknippade med betalningar och affärsrelationer. 

Att manuellt hålla register uppdaterade och korrekta tar mycket tid. Med Inyett Insights säkerställer du att leverantörs- och kundregister är uppdaterade och fria från felaktigheter. Att inte regelbundet säkerställa att registret uppdateras och korrigeras ökar risken för att företagsinformation inte är korrekt, att fel förekommer i registret och att misstag sker.

Inyett Insights kontrollerar och analyserar företagsinformation i registret och identifierar kritiska anmärkningar och avvikelser. Få full kontroll på att kunder och leverantörer är OK, och att era register är uppdaterade med korrekt och företagsinformation och fria från företag förknippade med risker och ekonomisk brottslighet.

3-Mar-07-2025-08-35-35-2928-AM

Inyett Insights

Få en överblick över betalningar

Hur mycket köper vi? Från vem köper vi? Vem köper och på vilket sätt köper vi? Med Inyett Insights får du insikter om inköps- och leverantörsmönster, med möjlighet att följa spend baserat på egna kategorier eller färdiga branschstrukturer. 

Se samband från betalning, till leverantör, till bransch eller kategori genom att navigera mellan vyer. Med Inyett insights visualiseras viktiga nyckeltal och insikter, i ett kraftfullt vektyg som är enkelt att arbeta i och lätt att förstå.

Se Inyett Insights i praktiken. Boka din demo idag!

Nyfiken på hur Inyett Insights kan ge er full kontroll och minska riskerna i era affärsrelationer? Under en personlig demo visar vi hur ni enkelt kan:

  • Löpande kontroller av era kund- och leverantörsregister.
  • Identifiera och undvika potentiella risker och felaktigheter.
  • Få värdefulla insikter om era betalningsflöden och spendmönster.
  • Spara tid och arbeta tryggare.

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för att hitta en tid som passar!