Framgången tillsammans med våra kunder
Så tycker tusentals ekonomer och inköpare.
Sverige & Norge
Över 1000 organisationer
använder Inyett
NKI
Inyetts Nöjd-
Kund-Index
NKI, nöjd-kund-index är ett nyckeltal i form av ett index för kundnöjdhet, det vill säga hur nöjda kunderna är med det företag de handlar med. Nyckeltalet svarar på frågan: Hur nöjd generellt sett är du med våra tjänster?
NPS
Inyetts
Kundlojalitet
Net Promoter Score är ett nyckeltal som används i kundundersökningar. NPS bygger på frågan: ”Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera det här företaget till en vän eller kollega?” Frågan besvaras på en elvagradig skala från 0-10.
CES
Inyetts Customer-
Effort-Score
Customer Effort Score (CES) är en typ av kundnöjdhetsundersökning som används för att mäta hur lätt en serviceupplevelse är hos en organisation. Det ber kunderna att betygsätta hur enkelt det är att använda produkter eller tjänster i en skala ”mycket svårt” eller ”väldigt enkelt.”
Happy customers!
Kundreferenser
Sannolikheten är stor att du har en kollega i branschen som är en Inyettare.
Välj din bransch, så visar vi några exempel!





































































































































































